torstai 15. syyskuuta 2011

Viikonloppu lähestyy.

Mutta ennen viikonloppua täytyy vielä selvitä huomisesta. Meille tulee nyt lauantaina "hoitotäti" kolmatta kertaa ja hoitaa kaikki lapsemme sunnuntai-iltaan asti. Tämä on siis näitä Emman tuomia etuja, kun mä olen Emman omaishoitaja ja mulle kuuluu sen myötä kolme lakisääteistä vapaapäivää/kk. Tosin mä olen ollut omaishoitaja jo 4 vuotta ja nyt vasta siis nämä vapaat alkaneet tänä kesänä rullaamaan. Itsehän nekin sain itselleni taistella. Oikeastaan mitään etuja ja apuja meille ei olla ilman omaa selvittelyä ja taisteluja tarjottu tai annettu nyt 6.5 vuoden aikana. Ei ole siis ihme vaikka välin vähän väsyttääkin... Mutta joo, viikonloppuna rentoudutaan hotellilomalla.

Kävin tänään juoksemassa, aivan ihana tunne! Viime lenkistä olikin jo aika kauan. Katotaan nyt mitä mulle tapahtuu tai ei tapahdu. Tosiaan kun nyt viimeset 3-4 kk menneet aikalailla sairastaessa.

Tänään tuli vähän ostettua pojille kivoja juttuja:

Paidat, KappAhl

Pipot, Lindex

Ja tällänen piirakka tuli tehtyä, aika hyvää! (mutta ei liian makeaa)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti