sunnuntai 6. marraskuuta 2011

kiirettä..

Onpa tässä tosiaan monenlaista tulossa. No, ensi viikolla mulla on kampaaja ja manikyyri. Oi ihanaa. Mulla on nyt pari vkoa ollut geelit omien kynsien päällä tarkoituksena saada omat kynnet pysymään hyvinä ja kasvamaan pituutta ettei tarvisi niitä "jatkopaloja" (tippejä) liimailla. Hermostuin meinaan totaalisesti mun omiin katkeileviin kynsiin. Ensi viikolla on myös vanhempien vartti Emman eskarissa. Lisäksi kalenterista löytyy Emman psykologilla käynti kouluasioita varten. Ja onhan sitten vielä isänpäiväkin sunnuntaina.

Seuraava viikko tuleekin olemaan sitten raskas. Olen koko viikon koulutuksessa oppimassa uutta 3D-suunnitteluohjelmaa töitä varten. Töiden kannalta hyvä ja kaivattu juttu, mutta enhän mä hyvänen aika tajua kuinka kestän olla erossa lapsista niin kauan!? Ja kuinka ne täällä pärjäävät. No, ei se auta. Ja sekään ei kyllä auta, että tämä mun olo on mitä kummallisempi päivä päivältä. Niveloireet lisääntyvät ja sormet ovat aamuisin niin jäykät, kuumat ja turvonneet, että pelottaa. Kävin torstaina työterv.lääkärillä ja olenkin nyt sitten menossa reilun kahden vkon päästä yksityiselle reumatologille lähetteellä sieltä. Aiemminkin olisi aika löytynyt, mutta tuo kurssi tuossa justiin...

Ja sittenhän on kahden viikon päästä Eetun 5-vuotissynttäritkin jo. Myös pikkujoulukausi tekee tuloaan. Ja tietty oikein itse joulukin... Huh.
Ostin muuten torstaina Havupuu-uute-juomaa ajatellen jos siitä olisi mulle jotain apua. En tiedä onko kukaan esim. reumaan siitä saanut apua, mutta katsotaan.
etusivu3
http://www.ravintorengas.fi/

Eilen käytiin Antin kanssa taas vaihteeksi syömässä kahdestaan. Kokkolan Amarillo on hyvä paikka siihen. Ja mummu, ukki ja Jani-eno hyviä lapsenvahteja.

Mun lookkia eilisillalta:

Mekko h&m ja sukkahousut Lindex 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti