perjantai 24. toukokuuta 2013

Viikko vierähti

Taas on yksi viikko takana arkipäivien osalta. Toisiksi viimeinen viikko ennen lasten lomaa! Niillä alkaa kesä sitten oikein kunnolla, saavat nukkua aamulla pitkään. Noh, se koskee lähinnä Eetua. Emma ja Elias ovat melkoisen aamuvirkkuja.

Mä itse aloitan loma juhannusviikolla ja muistaakseni olen 5,5 viikkoa lomalla. Kyllä se tulisi jo mullakin tarpeeseen tuo loma! Vaikka nyt olen jaksellut paremmin sen lääkkeen ansiosta. Tosin tuli takapakkia, koska mulle tuli siitä pahat haittavaikutukset, eli järkyttävä pääkipu. (haittavaikutuksia tulee vain harvoin ko. lääkkeestä). Puolitin sitten annostukseni nyt viikon ajaksi, täytyy toivoa että sietäisin lääkettä, sillä se vei kuumeilun, kivut, sydänoireet jne... pois!

Tällä viikolla olen mm. syönyt maan parasta kebabia Pietarsaaressa lounastunnilla...


Ostanut kesäkukkia...


Käynyt kampaajalla ja "sortunut" taas pidennyksiin...
(mutta kun ne on niin ihanat, pitkät vaaleat hiukset.. :))


Ostanut marja-aroniaa ja nauhusta.


Ihanaa viikonloppua lukijat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti