lauantai 20. heinäkuuta 2013

Ripsiväri, tärkein meikkini.

Mä oon kokeillut kyllä monia kymmeniä eri ripsivärejä tähän ikääni mennessä. Innostun aina hirveästi kaikista uusista jutuista ja olen kyllä mainonnan uhri. Mutta ihan hyvä niin, sillä eihän muuten olisi tullutkaan löydettyä tähän mennessä täydellisintä ripsaria. Niin toki hintaluokka mulla on alle 20 euroa. Ja se parhain kyllä on tuo Lorealin. Harja on hyvä ja koostumus sopivaa. Saan sillä mun pitkät ripseni täyteen loistoon.

Ja ripsiväri on mulle sellainen seikka, mitä ilman en mielelläni ole. Toki muutenkin meikkaan vähintäänkin hillitysti joka päivä jos jonnekin menen.

Kertokaapa lukijat omista ripsivärisuosikeistanne ja oletteko kokeilleet kalliimpia merkkejä, ovatko ne parempia?

Ps. Ihanaa tehdä välillä tällaisia "hömppäpostauksia" :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti